5 . Ünite Üretimden Tüketime: 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Cevapları 123-124-125-126. Sayfa MEB Yayınları
Gelecek her zaman insan için bir merak konusudur. Fransız sanatçı Jean-Marc-Coté (Jon Mark Kote) ve arkadaşları 1899 yılında yaptıkları çalışmada 100 yıl sonrasını (2000 yılı) tasvir eden kartlar hazırlamışlardır. Bakalım bu kartlarda teknolojinin gelişimi ile mesleklerin değişimi nasıl hayal edilmiş?
Cevap: İlk olarak berberlerde saç kesimini robotların yapacağını, insanların bir yere giderken uçarak yolculuk yapacağını, Yangın söndürmek için itfaiyecilerin uçarak müdahale edeceğini, postacı postayı uçarak getireceğini düşünerek çizimlerine yansıtmışlardır.
Cevap: Ben geleceği yeni bir gezegenlerin keşfedileceğini ve buralara gidileceğini düşünüyorum. yani uzay bilimi alanında gelişme ve genetik mühendisliği alanında gelişme yaşanacağını düşünüyorum.
Cevap: Dokumacılık, demircilik, macuncu, kalaycı gibi meslekler günümüzde olmamaktadır.
Cevap:
Ekonomik Faaliyetler: Sanayi, tarım, ulaşım, ticaret, hayvancılık
Meslekler: Çiftçi, Seracılık, hayvancılık, Ekonomik Mühendisliği, Tarım Teknikleri Mühendisliği, Buldozer Operatörü, Makine Mühendisliği, Elektrik Teknisyeni, Elektronik Teknisyen, Kamyon şoförü, Otobüs şoförü, Kamyon Sürücüsü Şefi, Toplu Taşıma Müfettiş
5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Sayfa Cevapları Hep yayınlayın lütfen çok iyiydi
Çok güzel,teşekkür ederiz.
Çok güzel olmuş
Çok beğendim
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş
Forum Ders Cevapları, Ders Kitabı Cevapları Sitemizde Yer Alan Konular İlkokul, ilköğretim, Ortaokul, 2.Sınıf, 3.Sınıf, 4.Sınıf, 5.Sınıf, 6. Sınıf, 7. Sınıf, 8.Sınıf, Din Kültürü, Fen Bilimleri, Hayat Bilgisi, Matematik, Sosyal Bilgiler, Trafik Güvenliği, Türkçe, Ders Kitabı, Sayfa Cevapları, Gibi Konulardan Oluşmaktadır. Yayınlardan Bazıları, Özgün, Aydın, MEB, Koza, GÜN, Sevgi, Semih Ofset, Yayınları, Ekoyay, Tutku, Gizem, Tuna, SDR Dikey, ATA, ADA, Anadol, Adım Adım, E-Kare, Dizin, Anıttepe, Lisans, Yargı, Berkay, Dersdestek, Bir-Yay, Sonuç, FCM, Yayıncılık, Anka Yayınevi.