Anasayfa Kitap Cevapları
19 Mart 2024, 20:48 - Zülal Güneş Yazdı

Osmanlı Devleti Dönemi’nde Yaşayan Bir Yönetici Olsaydınız Üretimde Sürekliliği Sağlamak İçin Hangi Planlamaları Yapardınız?

Osmanlı Zamanında Yaşayan Bir Yönetici Olsaydınız Üretimde Devamlılığı Nasıl Sağlardınız? İlgili Alana Yazınız.

Sonraki Ödev:  Osmanlı Devleti’nin toprağı üç yıl üst üste ekmeyen çiftçiye ceza uygulamasının amacı nedir? Açıklayınız.

Osmanlı Devleti Dönemi’nde Yaşayan Bir Yönetici Olsaydınız Üretimde Sürekliliği Sağlamak İçin Hangi Planlamaları Yapardınız İlgili Alana Yazınız.

Sonraki Ödev:  7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Sayfa 144-145-146-147-148. Cevapları MEB Yayınları
  • Üretimi denetleyebilmek ve gerekli önlemleri alabilmek için bir bakanlık kurardım.
  • Üretimi teşvik için bu konuda daha verimli çalışan ya da yeterli üretim yapanlardan daha az vergi alarak çalışmaları için primlerle destek verir teşvik ederdim.
  • Tarım ve hayvancılıkla uğraşanlara bu konuda verim alabilmeleri için seminerler düzenleyerek onları bilgilendirirdim.
  • Toprağını ekim ve dikim yapmayan, üretmeyen çiftçiden ağır vergiler ve cezalar alırdım.
  • Üretim yapan üreticileri bu konuda teşvik etmek adına daha fazla üretim yapabilmesi için alet desteği sağlardım.
  • Üretim kalitesini kontrol edebilme adına daha kaliteli tohum ve gübreler kullanılmasını destekler bunun için bilinçlendirme çalışmaları yapardım.
  • İthalat ve ihracatı destekleyerek bu sürecin daha karlı hale gelmesi için uğraşırdım.
Sonraki Ödev:  Toprak İnsan Hayatında Neden Önemlidir? Tartışınız.
Sonraki Ödev:  Toprağın Yönetim ve Denetim Altına Alınması Niçin Önemlidir? Açıklayınız.
Sonraki Ödev:  Sefere Sebepsiz Katılmayan Tımar Sahiplerinin Tımarlarının Ellerinden Alınmasındaki Amaç Nedir?
Sonraki Ödev:  Tımar Sistemindeki Bozulmalar Üretimi Nasıl Etkilemiştir?
Sonraki Ödev:  Mustafa Kemal Atatürk, Neden Millî Ekonominin Temelini Ziraat (tarım) Olarak Görmektedir? Açıklayınız.
Sizde Yorum Yazın


Forum Ders Cevapları Copyright © 2019-2023
Gizlilik Politikası İletişim S.S.S/ Sitemap